Bėgimo takeliai

Svoriai,svarmenys,grifai

Sporto prekės

Aerobika ir gimnastika

Laisvalaikis ir turizmas

Prekės vaikams

Stalo teniso stalai

Mūsų blogas

Renkantis bėgimo takelį
Nov 23, 2015
Renkantis bėgimo takelį

Bėgimo takeliai yra daugiausiai kalorijų sudeginantys treniruokliai daugumoje sporto centrų. Apytiksliai, intensyviai einant, galima sudeginti 100 kalorijų per pusantro kilometro.

Kaip išsirinkti treniruoklį?
Nov 23, 2015
Kaip išsirinkti treniruoklį?

Tinkamo treniruoklio pasirinkimas yra pirmas žingsnis geresnės sveikatos link. Jeigu jūs pasirinksite išmintingai, jūsų treniruoklis suteiks jums energijos

Renkantis elipsinį treniruoklį
Nov 23, 2015
Renkantis elipsinį treniruoklį

Pasipriešinimo stiprumas. Šiuolaikiniuose elipsiniuose treniruokliuose mynimo pasipriešinimas yra reguliuojamas. Verta atkreipti dėmesį ar tai reikia daryti rankiniu, ar automatiniu būdu.

Laisvalaikio, turizmo ir sporto prekės

BigSport.lt - laisvalaikio ir turizmo ir sporto prekės internetu.

 Bendradarbiaujame su daugybe partnerių, todėl galime nuolat atnaujinti prekių asortimentą. Nuolat stebime rinkos pokyčius, todėl stengiamės pasiūlyti naujausias ir kokybiškas prekes už gerą kainą. Žemiau rasite keletą patarimų apie sporto prekių išsirinkimą.

Kaip išsirinkti bėgimo takelį?

Daugelis žmonių siekia savo gyvenimo būdą pakeisti į sveikesnį. Kai kurie aktyviai sportuoja, siekdami išlaikyti savo fizinę formą tinkamo lygio. Reikia pažymėti, kad bėgimo naudos negalima neįvertinti. Jis aktyvina kvėpavimo sistemą, skatina kojų ir nugaros raumenų vystymąsi, sukuria gerą laikyseną, degina riebalų perteklių bei palaiko gerą širdies ir kraujagyslių sistemos būklę. Tačiau ne visada yra galimybė pasiekti bėgiojimo takelius, be to, jie ne visada yra toje vietoje, kur mes gyvename. Ką daryti? Išeitis yra! Tokiais atvejais, taip pat labai užimtiems žmonėms yra specialiai sukonstruoti imitatoriai, kurie gali būti naudojami kiekviename name ar bute.

Bėgimo takelių rūšys ir ypatybės

Vienas iš bėgimo takelių tipų yra mechaninis. Ši konstrukcija pradeda veikti, tik ją paveikus žmogui, todėl jie geriau tiks vaikščiojimui, o ne bėgiojimui. Tai yra dėl to, kad ant šios rūšies takelių Jums nepavyks pasiekti didelio greičio. Tokie treniruokliai yra aprūpinti kompiuteriu, kuris rodo pulso duomenis, nueitą atstumą, sudegintų kalorijų skaičių ir treniruotės trukmę. Reikia pažymėti, kad takelio pasirinkimas turėtų būti individualizuotas. Kiekvienas įrenginys yra apskaičiuotas tam tikram svoriui ir jei jūs jį naudosite neatsižvelgdami į apribojimus jis yra labai greitai suges.

Naudoti namų sąlygose tai pat tinka elektriniai bėgimo takeliai. Šiuo atveju juostą suka elektros variklis. Šis treniruoklių tipas pasižymi didele įvairove su skirtingais parametrais, kuriuos labai svarbu žinoti renkantis prekę sportui:

Variklio galia

Šį rodiklį reikėtų rinktis priklauso nuo vartotojo svorio – kuo jis didesnis, tuo didesnės galios turėtų būti variklis. Renkantis prietaisą galima palikti papildomą 30 kg atsargą tam, kad sumažinti didžiausią leistiną apkrovą varikliui.

Bėgimo juostos plotis ir ilgis

Dėl patogumo rekomenduojama pasirinkti platesnę ir ilgesnė juostą. Tai leidžia sumažina atsitiktinio nepataikymo ant jo tikimybę. Atkreipkite dėmesį į tai, kad bėgant žingsnis padidėja pusantro karto. Jei jūsų ūgis yra apie 170-180 cm, tada pasirinkite 120 cm ilgio ir 40 cm pločio juostą.

Amortizacijos sistema

Ši funkcija sumažina apkrovą sąnariams, todėl turėtumėte įsitikinti, kad jūsų pasirinktas bėgimo takelis turi patikimą amortizacijos sistemą.

Taigi, dabar jūs žinote, kaip pasirinkti bėgimo takelį. Jei turite kokių nors klausimų, prašome kreiptis į šios parduotuvės konsultantus, kuris Jums padės teisingai pasirinkti sporto prekes.

Kaip pasirinkti sportinius batelius?

Yra keletas sportbačių modelių tipų, ir kiekvienas tinka tam tikros rūšies sportui. Kad nesuklystumėte rinkdamiesi sportiniu batelius, turite suprasti, kuo jie vienas nuo kito skiriasi.

Sportbačių rūšys

Norėdami jaustis patogiai ir nepatirti traumų, turite nuspręsti kur ir kaip naudosite savo sportbačius. Klasikiniai sportinių batelių modeliai tiks pasivaikščiojimui, ir čia nieko aiškintis nereikia, svarbiausia, kad avalynė būtų patogi, lengva ir graži. Tačiau sportui šie sportbačiai netiks, nes neatlaikys krūvio, o tai gali pažeisti kojas.

Bėgimo sportiniai bateliai - šis modelis yra skirtas, savaime suprantama, bėgimui . Geresnei amortizacijai šiame modelyje ties kulnu padas turi būti šiek tiek iškeltas. Bėgimo batelių paduose po kulnu ir po pado pagalvėlėmis taip pat gali būti oro kišenės, kurios suminkština smūgius. Kroso bėgimui pasirinkite padą su gerais protektoriais, kurie užtikrins geresnį sukibimą su žeme. Šie sportbačiai tai pat turėtų būti lengvi.

Krepšinio sportbačiai išsiskiria iš kitų, pirmiausia, savo išvaizda - jie yra labai masyvūs ir iškart atkreipia dėmesį. Šis modelis yra aukštas ir taip nuo patempimų apsaugo kulkšnį. Padas būna reljefinis dėl geresnio sukibimo su danga. Krepšinio avalynės kulnas turėtų būti labai masyvus tam, kad sukurtų gerą amortizaciją šokinėjant.

Sportbačiai futbolui visada pasižymi siaura forma su plačia priekine dalimi. Šių sportbačių padas gali skirtis, priklausomai nuo dangos, kur jie bus naudojami. Žaisti salėje padas turėtų būti plokščias, be jokių išsikišimų. Žaidimui ant žemės bus daug išgaubtų kojelių, o futbolui ant žolės padas turi keletą stambių iškilimų.

Sportbačiai fitnesui daugiau panašūs į šlepetes su raišteliais. Šio modelio padas yra plonas, beveik be reljefo. Pado kulnas atsikišęs atgal tam ,kad teisingai pasiskirstyti svorį. Šie batai yra labai lengvi, minkšti, turėtų lengvai susilenkti ir išsitiesti.

Sportbačiai vandens sporto šakoms yra neaukšti ir labai lengvi, pagaminti iš akytos medžiagos. Šis modelis praleidžia vandenį drėgmę ir gerai vėdinasi. Geresnei ventiliacijai padas gaminamas iš skylėtos gumos.

Dabar jūs žinote, kokie būna sportbačių modeliai, kurie tinka patogiam ir saugiam sportui ir treniruotėms. Belieka tik pasirinkti sporto šaką ir eiti apsipirkti. Atminkite, kad nuo prekės ženklo pasirinkimo, taip pat priklausys nuo avalynės kokybė ir komforto lygis. Jei tikrai reikia gerų batų, tada apeikite aplink pigias kinų klastotes ir pirkite prekes tik patikimose sporto prekių parduotuvėse.

Kaip išsirinkti elipsinį treniruoklį?

Dėl savo universalumo elipsiniai treniruokliai įgauna vis daugiau ir daugiau gerbėjų. Su juo jūs galite ne tik atsikratyti papildomų kilogramų, užauginti raumenų masę, bet ir sustiprinti kvėpavimo, širdies bei kraujagyslių sistemas. Jo kaina nėra maža, tačiau jis visiškai pakeičia bėgimo takelį ir steperį. Jei nusprendėte įsigyti šį prietaisą, galbūt norėsite sužinoti, kaip jį pasirinkti?

Pagrindinės charakteristikos

Renkantis tinkamą treniruoklį, turėtumėte susipažinti su jo klasifikacija. Pagal apkrovos tipus juos skirsto į šiuos tipus:

  •  Mechaninis. Mažai kaina, bet jie suteikia nevienodą krūvį, nes dirbant su juo reikia naudotis raumenų jėgą. Per treniruotes kenčia kelio sąnariai.
  •  Magnetinis. Nėra triukšmingas ir patvaresnis už mechaninį, turi sklandų judėjimą. Veikimo principas yra smagračio sukimas naudojant magnetus.
  • Elektromagnetinis. Tai pats tiksliausias pagal nustatymus, be to jis yra tylus ir užtikrina švelnų judesį. Elektromagnetinis elipsinis treniruoklis leidžia programuoti krūvį pagal nustatytus parametrus.

Pagal apkrovos vietą skirstomi į:

  • Priekinės pavaros. Jis leidžia sportuoti horizontalioje padėtyje. Labiausiai tinka aukštiems žmonėms.
  • Galinės pavaros. Žmogus sportuoja padėtyje, kaip bėgimo ar slidinėjimas metu.


Taip pat verta paminėti, kad yra treniruoklių, turinčių įvairių programų, iš kurių galite pasirinkti sau tinkamiausią. Ši funkcija tinka tiems, kurie treniruojasi rimtai.

Individualūs kriterijai

Analizuojant klausimą, kaip pasirinkti elipsinį treniruoklį, reikia pažymėti, kad tai yra svarbu nustatyti, ar dažnai jį naudosite. Priklausomai nuo to, įranga skirstoma į profesionalią ir skirtą sportui namuose. Pirkdami treniruoklį turėtumėte atkreipti dėmesį į šiuos veiksnius:

  • Patalpos matmenys. Nedideliam kampeliui tiks kompaktiški arba sulankstom modeliai. Jei planuojate įruošti atskirą sporto kambarys, rinkitės Premium klasės prietaisus.
  • Treniruočių intensyvumas. Retoms treniruotėms, ne daugiau kaip du kartus per dieną, tiks pradinio lygio treniruoklis su rankine apkrovos kontrole. Ilgam sportavimui reikėtų atkreipti dėmesį į magnetinį įrenginį su sklandžiu judėjimu ir plačiu programų pasirinkimu. Intensyviam sportui reikalinga profesionali įranga su elektromagnetine pavara.
  • Naudojimo tikslas. Treniruokliai naudojami svorio sumažinimui, figūros formavimui ir pasiruošimui sporto varžyboms. Priklausomai nuo šio faktoriaus pasirenkamas prietaisas, pavyzdžiui, yra modelių, atlaikančių didelį svorį arba apkraunantys tik viršutinę kūno dalį.

Elipsiniai treniruokliai geri tuo, kad tinka ir jaunam. Treniruotei nereikia jokio specialaus pasirengimo, be to jis neperkrauna sąnarių.