Renkantis bėgimo takelį

Renkantis bėgimo takelį

Bėgimo takeliai yra daugiausiai kalorijų sudeginantys treniruokliai daugumoje sporto centrų. Apytiksliai, intensyviai einant, galima sudeginti 100 kalorijų per pusantro kilometro. Takeliai gali būti pritaikomi įvairiausiems skirtingiems fitneso lygiams, padidinant greitį nuo žingsniavimo iki bėgimo arba pakeitus įkalnę. Tačiau netgi ėjimas gali būti per daug sudėtingas turintiems viršsvorio arba kenčiantiems sąnarių skausmus. Jei nesijaučiate gerai – ypač keliuose arba nugaros apačioje, pasirinkite kitą treniruoklį. Yra įvairių bėgimo takelių, tačiau jūs turėtumėte pasirinkti tik tokį, koks jums būtų geriausias. Tik automatinis – pirkti rankinį nerekomenduojame, nes greičiausiai po savaitės jo jau nebenaudosite. (Jei jūs turite aukštą kraujospūdį arba širdies negalavimų, rankinis bėgimo takelis gali suteikti jūsų širdžiai papildomos įtampos). Automatinis ar rankinis, jūsų bėgimo takelis turi rodyti bent jau jūsų ėjimo greitį ir nueitą distanciją. Greičio funkcija, įkalnė su „kalniukais ir intervalais tarp jų“ ir kitos programos būtų itin pageidautinos ir suteiktų daugiau įvairovės ir pilnavertiškumo jūsų treniruotėms. Širdies ritmo funkcija gali būti pasirenkama pagal poreikį, tačiau ji rekomenduojama, jei turite sveikatos problemų arba esate nepatyręs. Vienas iš pagrindinių automatinio bėgimo takelio privalumų yra jo galimybė judėti greičiau nei jūs patys galite, taigi turite dirbti sunkiau, kad suspėtumėte. Yra takelių, turinčių automatiškai nustatytas įvairaus intensyvumo treniruočių programas, o tai suteikia įvairumo ir nesukelia nuobodulio. Vienas iš bėgimo takelių trūkumų yra tai, kad sportuojant gali būti per daug apkraunamas kūnas. Šių prietaisų ir kitų sporto prekių galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje.